Meest gestelde vragen (FAQ)

Meest gestelde vragen (FAQ / Frequently Asked Questions)

 

Wat is de levertijd?

We streven ernaar om de bestellingen zo snel mogelijk te leveren, in de meeste gevallen zal een artikel al binnen 24 uur verzonden worden. Omdat wij voor de verzending van een derde partij (PostNL) afhankelijk zijn, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele vertragingen tijdens het transport van de goederen.

 

Hoe kan ik betalen?

Na een bestelling ontvangt u direct een bevestiging per e-mail met daarin een overzicht van uw bestelling en de totale kosten. Elke bestelling wordt pas geleverd na betaling.

U kunt betalen middels:

• iDEAL

• Overschrijving via bank- of girorekening

• Pinnen of contant (deze betaalmogelijkheden gelden alleen voor reparaties of leveringen buiten onze webshop om)

Bij een betaling via overschrijving van bank- of girorekening ontvangt u op onze bevestiging een overzicht van uw bestelling samen met onze bankgegevens. Vermeld altijd uw bestelnummer bij de overschrijving. De betaling dient volledig binnen 2 dagen na de besteldatum te zijn voldaan, waarna de bestelling zal worden verzonden. Gedurende deze dagen reserveren wij de bestelde artikelen voor u. Mochten wij de betaling na afloop van deze termijn niet hebben ontvangen, dan geven wij de artikelen weer vrij voor de verkoop. Wij verzenden een bevestiging per e-mail als wij uw betaling hebben ontvangen en als uw bestelling verzonden wordt.

Onze betaalgegevens: Luna IT

IBAN rekeningnummer: NL70 KNAB 0503 9212 11

BIC nummer: KNABNL2H

 

Wat zijn de verzendkosten?

U kunt uw bestelling op afspraak bij ons komen afhalen of kunt deze vanzelfsprekend laten bezorgen. Wij versturen alleen aangetekend en verzekerd (maximaal € 1.000,-) via PostNL. De kosten hiervoor bedragen € 9,99 bij een enkele laptop/ MacBook en € 15,99 bij 2 of 3 laptops/ MacBooks of 1 PC (desktop en all-in one) of iMac.

 

Zijn de artikelen ook af te halen?

Onze artikelen zijn ook op afspraak af te halen. U kunt hiervoor bij uw bestelling kiezen. Wij nemen dan contact met u op om een afspraak in te plannen.

 

Leveren jullie ook buiten Nederland?

Nee, op dit moment leveren wij (nog) niet buiten Nederland.

 

Hoe kan ik een bestelling annuleren?

Bestellingen die nog niet verzonden zijn, kunnen via een email aan info@luna-it.nl geannuleerd worden.

 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

U mag artikelen binnen 14 dagen ruilen of retourneren, na annulering heeft u nogmaals 14 dagen de tijd om het product te retourneren. De artikelen dienen compleet, niet gebruikt en onbeschadigd te zijn. Indien redelijkerwijs mogelijk, retourneert u het artikel in de originele verpakking. We zullen na annulering binnen 14 dagen het aankoopbedrag aan u retour boeken, u krijgt hier via een mailbericht bevestiging van. Meld het retourartikel altijd aan via het daarvoor bestemde formulier op deze site.

 

Waar kan ik terecht met mijn overige vragen?

Wij zijn te bereiken via het contactformulier op de website of via onze andere contactgegevens.

Whatsapp